Nový plán

29. dubna 2018 v 20:52 | Loretta |  Deníček


Ahojte!
Omlouvám se, že se zase ozývám až po několika dnech, ale musím se přiznat, že to moc slavný nebylo. Čtvrtek TDEE, pátek cheat, sobota TDEE, dnes opět cheat. Takže hubnutí se zatím nekoná. ALE BUDE KONAT. Už mám těch tuků dost.
V posledních dnech se pořád něco slavilo, ale teď už snad bude pokoj :D O víkendu jsem byla v zahraničí a bylo to fakt super! Moc jsem si to užila, chodila po městě, až jsem si myslela, že mi upadnou nohy, nakupovala, fotila... Jela bych zas <3 Nejvíce mě ale těšilo, že jsem se i dokázala domluvit. Tak jsem to porovnávala s naší dovolenou v září, kdy jsem ze sebe nebyla schopná anglicky vymáčknout ani slovo, a teď jsem mluvila v celých větách :D Mám ze sebe fakt radost a ještě víc mě to utvrzuje, že bych chtěla někam na delší dobu vypadnout, a pokud se to neuskuteční letos, tak aspoň po maturitě :) Akorát mě rozesmutnilo to, že v září jsem vážila minimálně o deset kilo míň a přesto si připadala tlustá. Musím s tím konečně něco udělat. Před rokem jsem si představovala, jak touhle dobou už budu krásně hubená, a ono nic. Musím se do toho fakt opřít, tvrdě, ale s rozumem. Doteď to bylo takový pohodový, pokus omyl.

Takže... Jsem zase přemýšlela, až něco vymyslela, a snad to bude fungovat:

Do konce školního roku zbývá devět týdnů.
Zdravé hubnutí = 0,5 - 1 kg za týden.
Na spálení 1 kg tuku je potřeba 7 500 kcal.

Když za týden budu mít deficit těch 7 500 kcal, do konce šolního roku bych mohla shodit až 9 kg tuku. To zní lákavě, snad by to tak mohlo fungovat i doopravdy. (Nejsem odborník a toto jsou čistě moje výpočty a spekulace, takže pokud se mýlím, tak mě prosím opravte :) Zas mě ale nepřipravte úplně o iluze) :)
Mám v plánu za týden spálit minimálně 3 500 kcal cvičením. Zbylé 4000 bych chtěla mít jako deficit z jídla. Nechci si dávat přesnou denní hranici, pokaždé jím trochu jinak, ale těch 10 000 kcal za týden je maximum, co bych chtěla přijmout ;)
Dále si udělám fotku, a budu se fotit každé dva nebo čtyři týdny. Změřím se, abych měla představu, jestli doopravdy hubnu. Budu se snažit nežrat sračky, ale výživná jídla. Začnu zase cvičit Kaylu, vrátím se na Week 9. Budu si zapisovat své úspěchy do deníčku a hledat kolem sebe pozitivní věci. Budu se trochu víc soustředit na školu a povinnosti, protože už to zase flákám :o Zasloužím na holou :D

Chtěla bych se zase denně ozývat, alespoň s jídelákem. Pokud na to ale budu kašlat, tak mi klidně vynadejte, třeba to pomůže :D Někdy prostě potřebuji pořádně nakopnout (spíš nakopat) :D

Já se pro dnešek loučím a ještě jdu dělat svých milion pět set povinností, co jsem úspěšně nechávala na večer :D Mějte se, krásky! :-*
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 M M | Web | 30. dubna 2018 v 12:32 | Reagovat

Ahooj, ráda bych ae spřátelila:)

2 cincinety cincinety | Web | 30. dubna 2018 v 12:41 | Reagovat

Tak to máš super plány, držím palce. Verím, že sa ti to podarí.

3 Sugar Sugar | Web | 30. dubna 2018 v 23:21 | Reagovat

Spočtené to máš dobře a je fajn, že sis ten deficit rozdělila na pohyb i cvičení. Já teda nepočítám, kolik kalorií "vycvičím" a "vychodím" a kolik sním v nepostní dny, a stejně mi to funguje. Asi i ta psychická pohoda na to má vliv, a tu bych při počítání všeho a pořád neměla. Ať se ti daří. 😘😘

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama