10.4. | Day #9

10. dubna 2018 v 22:32 | Loretta |  Deníček


Ahoj holky.
V první řadě se chci omluvit, že včera nevyšel článek. Byla jsem už večer natolik unavená, že bych nezvládla napsat vše, co jsem chtěla. Tak snad to zvládnu dneska.

Včera jsem byla docela dost zoufalá. Příjde mi, že se snažím jíst relativně málo a nízkokaloricky, ale i tak se mi toho přes den naskádá hodně. Jenomže kolikrát se kouknu kolem sebe a vidím svoje spolužáky svačit chleby, buchty a já nevím co, potom si k obědu dají těstoviny s omáčkou, zatímco já mám salát... Já prostě nevím, co je to jíst normálně. Snažím se vybírat zdravé a výživné potraviny a přitom mít příjem na hubnutí. Mám asi dost zkreslený pohled na to všechno. Možná mám pocit, že kdybych jedla to, co ostatní, měla bych příjem kalorií mnohem vyšší, než bych měla mít. Ach jo. Včera mi to nedalo a celý odpoledne jsem nad tím dumala. A nepřišla jsem na nic. Celá moje hlava se jaksi zbláznila. Část mi říká, že když budu jíst málo, rychle zhubnu. Další část zase, že to k ničemu nevede a že se budu akorát trápit. A pak je tu ještě třetí, která by se na to všechno chtěla někdy vykašlat a být prostě zase normální člověk, jenomže už zapomněla, co to normální znamená, a tak by sežrala vše, co uvidí. Až teď mi dochází, co vlastně jsem tím svým loňským nejezením způsobila. Ale musím bojovat. Vím, že se nemůžu řídit podle ostatních, hlavní je, abych se já cítila dobře ;)

Druhá věc.
Přemýšlela jsem nad tím. Je mi to vážně blbý vzdávat se hned na začátku, ale vidím, že to nedokážu. Tímto se chci omluvit především svý parťačkám She a Sugar, že dietu 5:2 nechává plavat. Možná ne úplně nadobro, výsledky mě fascinují natolik, že ji možná někdy zkusím znovu, ale teď to nejde. Necítím se na to a dny s nízkým příjmem mi akorát rozhazují režim. Navíc se tomu moje tělo brání, jsem potom strašně unavená a ani se mi nechce být o hladu, byť jenom dva dny v týdnu. A je pro mě důležitý, abych se cítila dobře a našla si ten svůj způsob stravování, viz odstavec výše.

Než přejdu k jídelníčku, tak mám na srdci ještě věc třetí, tentokrát z jiného soudku.
Dneska jsem strávila odpoledne se svým ex. Bylo to vážně parádní, sedli jsme si v restauraci, dali si ňákej ten drink, k tomu cheesecake a nachos. No prostě jsem si dopřála trochu (spíš víc) toho mlsání, ale výčitky nemám. Zíta zase režim... Ale teď k tomu podstatnýmu. Je to sice můj ex, ale já k němu pořád cítím něco víc. Je to víc než "mám ráda", ale zase to není úplně "miluji". Jsem sama ze sebe zmatená, určitě za to může to jaro a "jarní-letní" láska, no prostě nevím. I z jeho strany mi příjde, že je to něco víc. Ale připadá mi to brzy, přece jenom jsme se rozešli "teprv" před rokem... Musím si to dát v hlavě dopořádku. Nechci něco nějak uspěchat, do něčeho se bezhlavě vrhnout. To ale nemění nic na tom, že to bylo super odpoledne :D

Tak, a teď ten jídelák:
Snídaně: bílý jogurt, banán, 15 piškotů
Svačina: -
Oběd: 4x plátek slunečnicového chleba s tvarohem
Svačina: *to jsme si už pověděli výše :D
Večeře: 1/4 grepu
Pití: voda, ovocný čaj
Pohyb: posilování rukou (30min), jóga (15 min), chůze (cca 45 minut)

Jinak moc všem děkuji za doporučení na jógu, určo se na to mrknu, až bude trochu čas ;)
Dneska se mi nechcou počítat kalorie, ale myslím, že nejsem moc nad TDEE ;) Jo, a v článku z neděle jse vynechala pohyb, takže jsem to tam ještě doplnila a ve speciálním článku přidala jídelák ze včerejška, takže pokud vás to zajímá, tak se mrkněte ;)
Snad to nebylo moc únavný a zmatený ;) Mějte se krásně! :-*
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Hanka Hanka | Web | 11. dubna 2018 v 16:56 | Reagovat

Chleba a těstoviny jsou zbytečné jídla, děsně kalorická a jejich přínos je spíš nepřínos. Zkus prostě jíst víc zeleniny, já jsem ujetá na slaďoučkou červenou papriku, ale miluju i dušenou zeleninu. Jenže je fakt že já mám mnohem intenzivnější vnímání chutí od mého půstu v řájnu, kdy jsem týden nejedla, jen pila hodně filtrované vody a následný týden jedla jen ovozel až na výjimky (veganské jídlo) a bez soli, obyč cukru a tak. A ty chutě si od té doby snažím udržet (málo solit, kořenit i sladit).

Mi ta dieta 5:2 nepřijde moc efektivní když se na holky koukám. By mě švihlo mít za měsíc rozdíl kolik, kilo?  A vzhledem k tomu, že optimální nárůst svalové hmoty je max půl kila týdně, což žádná určitě nedosahuje (to jsou sakra jiné tréninky), tak určitě nepřibírají svaly tak, aby se váha natolik neprojevila. A jíst 2000kcal při váze pod 60kg je na TDEE teda pokud nemají tvrdé silové tréninky. Já mám kalorickou potřebu abych UDRŽELA váhu 1900kcal, a to je to vnímáno že se hýbu jelikož mám 12kilo tuků a 28kilo svalů. Prostě když se to rozpočítá, tak holky spíš jedí tak aby váhu udržely, ne aby hubly. Ale držím zobák, přijde mi to zbytečné řešit :D Nejsem na matiku exert, ale tohle si zvládnu spočíst levou zadní.

Jez 1200-1500kcal standartně, rozpočítej makro podle toho jestli chceš nárust, udržení nebo zhubnutí i svalové hmoty a půjde to dolů rovnoměrně.

2 B. B. | Web | 11. dubna 2018 v 17:32 | Reagovat

Hele, jestli ti něco nevyhovuje, tak se na to prostě vykašli. Únava je průser. Já držela před rokem 4 týdny Dukanovku a výsledky sice super, ale pak mi po těch 4 týdnech začlo křečovat břicho a bylo mi strašně, tudíž jsem ji taky nechala plavat.

S tím ex tě chápu, ale jak píšeš, není dobré se na to hned vrhat po hlavě :).

3 J. J. | Web | 11. dubna 2018 v 22:09 | Reagovat

Přesně jak píšou holky nademnou - pokud ti něco nevyhovuje, nedělej to. Najdi si svůj styl hubnutí. Jinak s tím ex tě chápu. U mě se teď nejedná o ex přítele, ale spíš tak jako o kamaráda, se kterým občas mívám hezké chvíle. Moc mi chybí, ale nikdy spolu nemůžeme být. Jakože fakt nikdy. Kdybych řekla důvod, asi by mě spousta z vás mělo za totální štětku :D a navíc nechci, aby to někdo na mém blogu přečetl z lidí, co mě znají.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama