26.3. | Day #1

26. března 2018 v 22:59 | Loretta |  Deníček


Ahojte!
V nějakém z minulých článků jsem psala, že přemýšlím o dietě 5:2. Nedalo mi to a rozhodla jsem se to alespoň zkusit. Tím určitě nic nezkazím a navíc potřebuji nějak zatočit s těmi tuky. Cvičení mi sice zpevňuje postavu, ale bohužel nemám pocit, že bych hubla :( Ale o tom někdy jindy.
Rozhodla jsem se tedy začít s dietou. Nastavila jsem si příjmy takto:

Pondělí: 1500 kcal
Úterý: 500 kcal
Středa: 1500 kcal
Čtvrtek: 1500 kcal
Pátek: 500 kcal
Sobota: 1500 kcal
Neděle: 2000 kcal*
*V neděli mívám problém s normálním jídelníčkem, takže si ji dám trochu volnější. Ale bude platit pravidlo, že pokud nějaký den (hlavně postní) přesáhnu limit, tak si to odečtu právě v tu neděli.
Příští týden jedu pryč a to je pro mě vždycky největší problém, co se jídla týče. Jím jako utržená ze řetězu, takže to bude pro mě taková výzva :) Ale když se nezadaří, nevadí, jede se dál ten další týden ;)

A teď tedy můj jídelníček:
Snídaně: ovesná kaše, mandle, rozinky, banán
Svačina: /
Oběd: zelenina - okurka, paprika
Svačina: proteinová tyčinka
Večeře: 5x knäckebrot, mozzarella, salátová okurka
Pití: voda, čaj
Pohyb: chůze, 30 minut workout
Příjem: 1249 kcal

Dneska to byl ve škole děs. Teď jsem si pár týdnů užila období, kdy jsem si myslela, že tam konečně patřím, ale dneska si to všechno zase vybralo svou daň a celou dobu jsem myslela jen na to, jak to tam nesnáším. A teď vám trochu přiblížím situaci:
Dnes se to týkalo spolužačky, se kterou sedím v lavici. Někdy je v pohodě, fajn, všechno, ale jindy bych od ní nejraději utekla, co nejdál to jde. Občas má ke všemu nějaký poznámky a nejčastěji se to týká právě mých známek. Většinou totiž dostávám jedničky, ale když dostanu něco jinýho, tak k tomu vždycky něco pronese. Už mi to připomíná základku, kterou jsem nesnášela, kde mi všichni říkali šprtko a bavili se se mnou, jen když potřebovali dát opsat úkol. A když jsem dostala něco jinýho než jedničku, tak to byla "taková obrovská katastrofa". Snad chápete, jak to myslím. Já nevím, co mám dělat. Když se to vezme kolem a kolem, tak vlastně nic špatnýho nedělá, normální člověk by to vzal s humorem, ale já to přes všechny své zkušenosti prostě nedokážu. (A ne, šprtka vážně nejsem, školu flákám, kde se dá.) Snažím se smířit s faktem, že dokonalá nejsem, nikdy jsem nebyla a ani být nemůžu, protože dokonalost neexistuje, a do toho příjde taková jedna věta, která mi naznačuje, jak jsem ve skutečnosti blbá. Chjo. Musím se naučit nebrat všechno tak osobně.
Dost mi připadá, že mám sama v sobě zmatek. Někdy se cítím naprosto parádně a jindy bych z toho samého místa nejraději utekla a nikdy se už nevrátila. Musím se naučit stanovit si své priority a udělat si v sobě trochu pořádek.

Omlouvám se za takový výlev myšlenek, ale potřebovala jsem to ze sebe nějak dostat. Snad už to bude zítra lepší :)
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Sugar Sugar | Web | 27. března 2018 v 8:40 | Reagovat

Na spolužačky poznámky kašli. A i kdybys ten šprt byla, no a co? Zhroutí se kvůli tomu svět? Asi ne. ☺ Nemusíš trávit čas dokazováním komukoliv čehokoliv. ☺
S tou 5:2 mám radost, to, že můj úspěch někoho motivuje, je pro mě největší čest. 😙😙
Podle pravidel 5:2 bys v nepostní dny měla mít 2000 kCal a ne 1500. Ale snad to nebude tělu moc vadit, no v nejhorším zhubneš víc. 😆
No a já mám za včerejšek zase půl kila dole. 😘 A to jsem na dietě vlastně teprve 2 týdny (resp. 4 postní dny). Dodržuju teda i těch cca 2000 (někdy 1900 a jednou při chlastačce 3100) v nepostní dny, ale snad to bude ok. Držím palečky a posílám pozitivní energii. Teď po stoupnutí na váhu jí přímo srším. 😘😚

2 J. J. | Web | 27. března 2018 v 11:22 | Reagovat

Ahoj, no tak jsem zvědavá, jestli ti dieta půjde. Koukám, že se do ní pouští víc a víc blogerek, taky ji ale zvažuju. Momentálně mám přesný harmonogram až do léta, který jsem si vytvořila a v příštím článku vám ho asi ukážu. Nicméně jsem si říkala, že když teď zrovna nedržím žádnou dietu, tak bych mohla tuhle hodit mezi ty mé drastické. Každý měsíc mám naordinovanou nějakou dietu - někdy je to jen na týden, jindy na 3 týdny. Tak pokud nebudu mít zrovna tu, kterou mám naplánovanou, asi zkusím tuhle. Jen mám strašlivý strach, že přiberu, když budu jíst 1500 kcal. Já sice vím, na jakém principu dieta funguje, ale něco v mé hlavě mi zakazuje jíst nad 1000kcal.

3 Isabel Isabel | Web | 27. března 2018 v 14:43 | Reagovat

Tyhle kecy moc dobře znám, mám to podobně. Časem jsem se naučila je ignorovat, ale chápu, že to nemusí být nejjednodušší.
S dietkou ti držím palce, ale sama se do ní teď pouštět nebudu, jsem teprve na začátku, tak se mi nechce nějak experimentovat. :D

4 Alice Alice | Web | 27. března 2018 v 20:46 | Reagovat

Jídelníček i plán vypadají skvěle!♥

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama