21.3.

21. března 2018 v 21:03 | Loretta |  Deníček

Snídaně: ovesná kaše, rozinky, mandle, banán
Svačina: /
Oběd: pomeranč
Svačina: skyr, piškoty, jablko, půlka banánu
Večeře: knäckebroty, mozzarella, čerstvá zelenina (rajče, okurka, salát)
Pití: voda, čaj
Pohyb: 30 minut posilování na nohy+kardio, tělocvik ve škole, chůze

Jídla dnes bylo trochu víc, ale s pohybem jsem spokojená. Už nepociťuji takovou únavu, jako včera, i když v průměru naspím tak 6 hodin denně, což je teda na mě dost málo. Jsem spokojená i s večeří - sice jsem sytá, ale ne přejezená, a nespráskala jsem toho tolik jako v předchozích dnech. Já osobně si myslím, že není příliš efektivní se nacpávat na noc, i když se nepřekročí denní příjem kalorií. Pak mě akorát trápí výčitky a kolikrát mám i pocit, že tím jídlem se snažím zahnat přirozenou večerní únavu :D
Blíží se konec března a já pomalu přemýšlím nad tím, jak se mi podařily splnit mé cíle, co jsem si na tento měsíc zadala. A taky co udělat ještě pro to, abych si jich mohla odškrtnout co nejvíc. A v neposlední řadě spřádám plány na duben. Hlavně proto, že koncem dubna jedeme do zahraničí a určitě si tam chci koupit nějaké oblečení, tak bych chtěla vypadat dobře ;) To je teď pro mě taková asi největší motivace, jinak bych se asi nedonutila ke každodennímu pohybu :D

Popravdě, už ani nevím, o čem bych měla ještě dneska psát, takže to asi uknčím :)
Mějte se krásně ♥
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 cincinety cincinety | Web | 22. března 2018 v 15:30 | Reagovat

Ani ja si nemyslím, že napráskať sa na večer je dobre, aj keď denný limit to neprekročí. Jedálniček máš pekný, :)

2 J. J. | Web | 23. března 2018 v 10:43 | Reagovat

Taky si nemyslím, že jíst hodně na noc je dobré. Žaludek je těžký, špatně se spí, ráno vyšší váha, výčitky...Velké jídlo na večer mi nedělá dobře, proto když jím něco většího, tak alespoň 3h před spánkem.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama