19. a 20.3.

20. března 2018 v 21:21 | Loretta |  Deníček
Ahojte!
Tak jsem zase zpět ♥ Od posledního článku se toho moc nezměnilo. Pořád nic nestíhám, na všechno mám málo času... Přijde mi, že ty dny nějak rychle letí, vždyť nedávno byla půlka února! No prostě hrůza...

Už jenom v rychlosti přidám jídeláky a pak se ještě musím učit :o

Pondělí 19.3.
Snídaně: ovesná kaše, rozinky, mandle, banán
Svačina: /
Oběd: zeleninový salát
Svačina: /
Večeře: knäckebroty, mozzarella, vejce na tvrdo, čerstvá zelenina, 1/4 grepu
Pití: voda, čaj
Pohyb: chůze, posilování horní části těla

Úterý 20.3.
Snídaně: skyr, banán
Svačina: /
Oběd: zeleninový salát se sýrem
Svačina: jablko, 3/4 grepu
Večeře: knäckebroty, 2 vejce, čerstvá zelenina, kousíček ovčího sýru, banán, pár brusinek
Pití: čaj, voda
Pohyb: posilování

Vím, měla bych to jídlo líp rozložit během celého dne a ne všechno sníst k večeři, ale na tom se postupně pracuje ;)
Mějte se krásně! <3
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 Alice Alice | Web | 20. března 2018 v 22:34 | Reagovat

Úžasný jídelnicky!❤️ Jen tak dál!

2 Hanka Hanka | Web | 21. března 2018 v 2:08 | Reagovat

No mi každé jídlo zabere cirka půl hodiny, když vařím něco složitějšího tak vařím na víc dní takže se to rozpočítá. Ale tak hoďka a půl na chystání jídla denně mi přijde v pohodě :-))

3 Hanka Hanka | Web | 21. března 2018 v 2:10 | Reagovat

Jinak je úplně jedno jak si to rozložíš, jestli ti to vyhovuje takhle, tak to tak měj. Já třeba chodím spát vždy s nacpaným břichem, jinak se mi blbě usíná. Na hubnutí to nemá žádný význam, záleží jen kolik za ten den do sebe dáš a kolik vydáš. Když se odporostíš od všech těch blbostí co lidi říkají, od těchstupidních diet a všeho a prostě nastavíš určitou hodnotu do kalorických tabulek, tak zjistíš že je to snadné a zábavné :-)

4 J. J. | Web | 21. března 2018 v 13:09 | Reagovat

SUper jídelníčky!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama