Můj plán

29. ledna 2018 v 20:00 | Loretta |  Deníček
Ahojte!
Konečně jsem se odhodlala k vydání nějakého pořádného článku. Tentokrát se s Vámi podělím o svoje plány na následující týdny ;)

Jak už možná víte, jsem člověk toužící po štíhlosti a zkusila jsem už spoustu věcí. Tentokrát jsem se ale do toho pustila tím zdravým způsobem a věřím, že toho brzy dosáhnu ;)
Udělala jsem si takový plán na následující týdny. Spočítala jsem si svůj běžný příjem kalorií, což mi vyšlo tak na 1800/den a rozhodla se jej trochu snížit, prozatím je mým cílem 1500 kcal/den s tím, že když budu cítit, že je to málo, tak zase přidám. Druhou věcí je zařazení kardia. Tento druh cvičení upřímně moc nemusím, ale bude to zase trochu jiný pohyb než jen posilování ;) Prozatím mám v plánu hodinu týdně, kdyžtak pak můžu trochu přidat ;)

Dnešek je takový můj první den, kdy jsem si zase oficiálně zapisovala jídelníček. Byl to takový skok do tmy a nějaké věci jsou ještě potřeba vychytat, ale na to mám zítřek a spoustu dalších dní. Ale musím říct, že jsem celkem spokojená ;)

Snídaně: ovesná kaše se skořicí, chia semínky, rozinkami a mandlovým mlékem
Svačina: /
Oběd: paprikový salát se sýrem a dresinkem (trochu mě naštvalo, že v jídelníčku nebyl napsaný dresink, kdybych to totiž věděla, tak bych si ten salát neobjednala Zamračený)
Svačina: proteinová tyčinka Sportness (50% bílkovin)
Večeře: jablko, skyr
Pití: čaj
Pohyb: 10 min cardio, posilování nohy + zadek + břicho

Kcal: 1430/1500
Sacharidy: 177/192g
Tuky: 40/43g
Bílkoviny: 87/79g
Vláknina: 20/23g

Líbí se mi ty bílkoviny, ještě bych chtěla o malinkato snížit příjem tuků, protože s těmi já mám vždycky problém :/ A taky bych měla víc pít ;)
Ale jinak jsem za dnešek spokojená :D Ráda přijmu od Vás jakoukoliv radu, v tohle oboru se pohybuji zatím krátce a nevím toho zase tolik ;) A taky moc ráda spřátelím!
Hezký zbytek dne! :-*
Loretta
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Komentáře

1 B. B. | Web | 31. ledna 2018 v 23:22 | Reagovat

Hlavně důležité je vše vyvážit :). Já třeba nejsem vůbec žádný odborník, ale hlavně jíst pravidelně je důležité a ono to pak půjde dolů :).
Držím palce!:)

2 Kara Kara | Web | 5. února 2018 v 14:45 | Reagovat

Máš to moc pěkný♥ jen tak dál, hlavně aby ti bylo dobře a byla si šťastná a se sebou spokojená!

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama